آشنایی با انواع ساندویچ پانل - معرفی انواع ساندویچ پانل -آشنایی با انواع ساندویچ پنل و کاربرد آن در ساخت و ساز

۸ بازديد

ساندویچ پانل ها به طور کلی دارای ساختاری سه لایه هستند و به جهت ساخت انواع سازه های پیش ساخته کاربرد دارند. این مصالح نوین در کارخانه های تولیدی براساس کاربردشان در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند که هر کدام مختص به بخش خاصی از سازه هستند.

از انواع ساندویچ پانل‌ می توان به ساندویچ پانل سقفی، دیواری به عنوان اصلی ترین طرح های انواع ساندویچ پانل و ساندویچ پانل های سردخانه و کلین روم به عنوان محصولاتی به جهت استفاده در مکان های خاص نام برد.

همچنین ساندویچ پانل ها به لحاظ متریال به کار برده در آن ها، به نام های مختلفی شناخته می شوند که در ادامه در خصوص انواع آن ها صحبت می کنیم.

آشنایی با انواع ساندویچ پانل‌ها

همانطور که اشاره کردیم ساندویچ پانل ها در طرح ها و استفاده های مختلفی طراحی و تولید می شوند و دسته بندی های کلی نام گذاری انواع پانل های ساندویچی به شرح زیر است

  • انواع ساندویچ پانل براساس کاربرد
  • انواع ساندویچ پانل خاص
  • انواع ساندویچ پانل براساس متریال ساخت

انواع ساندویچ پانل براساس کاربرد

کاربری انواع ساندویچ پانل‌ها به طور کلی به کاربرد دیواری و سقفی خلاصه می شود و خط تولید تمامی این محصولات در کارگاه یا کارخانجات تولید کننده انواع ساندویچ پانل، برای کاربری ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی است.

ساندویچ پانل دیواری و انواع آن

از ساندویچ پانل دیواری برای پوشش دیواره سازه، پارتیشن بندی داخلی، ساخت دیواره انواع سوله، مرغداری و … استفاده می شود.. از انواع ساندویچ پانل های دیواری می توان به ساندویچ پانل های دیواری پیچ مخفی، ساندویچ پانل دیواری ساده و … اشاره کرد. این پانل های دیواری ساختاری سه لایه دارند که دو لایه آن را ورق های فولادی گالوانیزه، آلوزینک بوده و در لایه میانی آن از فوم عایق میانی پلی یورتان، پلی استایرن و … استفاده می شود.

سفارش و خرید انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری | استعلام هزینه

۰۵۱-۳۶۲۲۸۸۰۰

ساندویچ پانل سقفی و انواع آن

نوع دیگری از ساندویچ پانل ها که به جهت پوشش سقف انواع سازه، آشیانه هواپیماها، ساخت ساختمان های صنعتی، ساخت سوله های ورزشی و مرغداری کاربرد دارد، ساندویچ پانل سقفی است. این نوع از ساندویچ پانل ها با دارا بودن گام های مختلف و شکل ظاهری متفاوت از ساندویچ پانل های دیواری به جهت جاوگیری از نفوذ رطوبت، آب باران و برف و همچنین تحمل بارهای وارده بر سقف سازه، طراحی و تولید می شوند. از انواع محصولاتی پانل سقف می توان به شادولاین، طرح آردواز فلزی، پیچ مخفی اشاره کرد.

این پانل ها همانند پانل های دیواری ساختاری سه لایه دارند با این تفاوت که در ساخت این محصول می توان از طرح هایی چون دو رو ورق، یک رو ورق یک رو نایلون، یک رو ورق یک رو کاغذ و … نام برد.

انواع ساندویچ پانل خاص

منظور از ساندویچ پانل خاص، ساندویچ پانل هایی که برای ساخت محیط های حساس و ویژه که در شرایط خاص، طراحی و تولید می شوند، است. مکان هایی چون بیمارستان ها، سردخانه ها، آزمایشگاه ها و برخی از کارخانجات بهداشتی و صنعتی به دلیل دارا بودن شرایط خاص، نیاز به ساندویچ پانل هایی با تست کیفیت و ارزیابی بیشتر هستند.

به همین خاطر در کارخانه های تولید کننده انواع ساندویچ پانل، اغلب ساندویچ پانل های دیواری و سقفی که بناست در شرایط ویژه فوق مورد استفاده قرار بگیرند، با سنجه های متفاوتی طراحی می شوند. از انواع ساندویچ پانل های خاص می توان به ساندویچ پانل کلین روم و ساندویچ پانل سردخانه اشاره کرد.

ساندویچ پانل کلین روم و کاربرد آن

ساندویچ پانل کلین روم به منظور ساخت اتاق های ایزوله در بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرند. کاربری این محصولات به صورت پارتیشن های داخلی بوده که در داخل مجموعه طراحی و تولید می شوند. اینگونه ساندویچ پانل ها از ورود هر گونه آلاینده موجود در هوا جلوگیری می کنند و انواع مختلف آن با دقت ۱۰ میکرون متر مکعب تا ۱۰۰۰ میکرون متر مکعب در بازار های مصالح ساختمانی موجود است.

ساندویچ پانل سردخانه

از دیگر انواع ساندویچ پانل ها که به جهت ساخت سردخانههای زیر صفر، بالای صفر، دو محوره، متحرک و کانتینری مورد استفاده قرار می گیرند، ساندویچ پانل سردخانه است. این محصولات دارای ضخامت بیشتری بوده و ورق های رویه و زیره آن غالبا از جنس گالوانیزه و آلوزینک، و لایه میانی از پلی یورتان و پلی استایرن است.

انواع ساندویچ پانل براساس متریال

ساندویچ پانل ها همچنین براساس متریال به کار رفته در آن ها هم دارای نام گذاری ها مختلفی هستند.

انواع ساندویچ پانل براساس جنس لایه عایق میانی

  • ساندویچ پانل پشم سنگ
  • ساندویچ پانل پلی یورتان
  • ساندویچ پانل پشم شیشه
  • ساندویچ پانل XPS
  • ساندویچ پانل پلی استایرن
  • ساندویچ پانل پلی اتیلن
  • ساندویچ پانل ضد حریق
  • ساندویچ پانل PVC
  • ساندویچ پانل PIR

سفارش ساندویچ پانل های طرح خاص و ابعاد مختلف با قیمت درب کارخانه

۰۵۱-۳۶۲۲۸۸۰۰

انواع ساندویچ پانل براساس جنس ورق فولادی

  • ساندویچ پانل فایبرگلاس
  • ساندویچ پانل پیچ مخفی
  • ساندویچ پانل گالوانیزه
  • ساندویچ پانل بتنی
  • ساندویچ پانل استیل
  • ساندویچ پانل آلومینیوم
  • ساندویچ پانل آلوزینک

قیمت انواع ساندویچ پانل

در خصوص قیمت انواع ساندویچ پانل ها باید به مواردی چون نوع کاربرد محصول (دیواری، سقفی)، جنس ورق فولادی (گالوانیزه، آلوزینک، استیل، آلومینیوم)، جنس فوم عایق میانی (پلی یورتان، پلی استایرن، پشم سنگ، پشم شیشه و …)، نوسانات قیمت بازار ارز و آهن، شرایط کاربری خاص (کلین روم و سردخانه)، برند سازنده و … دقت کرد، چرا که همین مولفه ها هستند که بر قیمت ساندویچ پانل، تاثیر گذار هستند. شما عزیزان می توانید با شماره های ۰۵۱۳۶۲۲۸۸۰۰ و ۰۵۱۳۶۲۲۸۸۱۴ در ارتباط باشید و محصول مدنظر خود را سفارش دهید.

پانل بارون کارخانه تولید کننده انواع ساندویچ پانل ها
 

قیمت ساندویچ پانل (ارزان) - قیمت انواع ساندویچ پانل در ایران - قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در سال ۱۴۰۲

۸ بازديد

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل چقدر است؟ لیست قیمت به روز ساندویچ پانل را استعلام (۰۵۱۳۶۲۲۸۸۰۰) بگیرید. 

شروع قیمت ساندویچ پانل از متری ۳۷۵ هزار تومان است. شما عزیزان می توانید جهت استعلام قیمت دقیق و نحوه خرید انواع پنل های ساندویچی با مشاوران و کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

راه های کاهش هزینه خرید ساندویچ پانل

  1. از تولید کننده خرید کنید.
  2. متراژهای بالا خریداری کنید
  3. ضخامت های کمتر سفارش بدهید.

قیمت روز ساندویچ پانل چقدر است؟

قیمت ساندویچ پانل بسته به عوامل مختلفی متفاوت است. برای اطلاع دقیق از قیمت انواع پانل ها و دریافت پیش فاکتور با شماره های کارخانه (۰۵۱۳۶۲۲۸۸۰۰) تماس بگیرید. قیمت ساندویچ پانل در مکان های مختلف و در زمان های مختلف متفاوت است.

قیمت ساندویچ پانلبه جنس و پوشش آن و ضخامت مورد استفاده در هر پروژه تعیین می‌شود.

  • ساندویچ پانل فلزی با ضخامت 4 cm حدود 290 هزار تومان در متر مربع است.
  • ساندویچ پانل پلی اورتان با ضخامت 4cm حدود 240 هزار تومان در متر مربع است.
  • ساندویچ پانل صوتی با ضخامت 5cm حدود 310 هزار تومان در متر مربع است.

دقت کنید که قیمت ها کاملا تخمینی و حداقلی هست و برای استعلام قیمت دقیق و متراژ سفارش لطفا با شماره های مشاوره فروش کارخانه تماس بگیرید.

فاکتور قیمت ساندویچ پانل

لیست قیمت ساندویچ پانل متر مربع را براساس سفارش می توانید استعلام بگیرید. همچنین (قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری + قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی)


قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل چگونه محاسبه می شود؟

کاربرد گسترده ساندویچ پانل در زمینه‌های مختلف همچون ساخت‌وسازهای مسکونی یا صنعتی باعث شده است که انواع آن در متریال‌های مختلفی در بازار عرضه شوند. به همین علت، قیمت ساندویچ پانل بر اساس مترمربع محاسبه می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که هر قیمت هر متر ساندویچ پانل با توجه به ساختار فنی متفاوتی که دارند؛ مختلف است. شما می‌توانید قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل را با در نظر گرفتن موارد زیر محاسبه کرده و بر اساس لیست قیمت ساندویچ پانل متر مربع، سفارش خود را ثبت کنید.

  • نوع سازه
  • کاربری سازه
  • نوع ساندویچ پنل
  • منطقه مورد نظر برای نصب پانل

قیمت ساندویچ پانل ارزان

اگر برای ساخت سازه محدودیت بودجه دارید، نیاز است که از ساندویچ پانل ارزان برای ساخت و ساز استفاده کنید. عواملی که در کاهش هزینه پانل تاثیر دارد، متریال لایه داخلی و بیرونی است. به عنوان مثال استفاده از آلومینیوم در ورق های پانل، هزینه ها را به شدت کاهش می دهد. اما علاوه بر این، موارد زیادی مانند کاهش متراژ ساندویچ پانل، بکارگیری فوم های کم هزینه و… در قیمت ساندویچ پانل ارزان و اقتصادی تاثیر گذار هستند.

قیمت ساندویچ پانل ۳ سانتی چقدر است؟

قیمت ساندویچ پانل ۳ سانتی بسته به حجم سفارش، نوع فوم عایق و … مشخص می شود. بنابراین عوامل متعددی بر روی قیمت پانل ساندویچی تاثیر مستقیم دارند. به همین خاطر نیاز است، برای اطلاع دقیق و سفارش انواع ساندویچ پانل با شماره های فروش پانل بارون تماس بگیرید و پیش فاکتور دریافت کنید. برای سفارش و خرید ساندویچ پانل و مشاهده مشخصات فنی کامل در مورد انواع پانل ها به صفحه اصلی سایت بروید.

قیمت ساندویچ پانل ۴ سانتی چقدر است؟

قیمت ساندویچ پانل 4 سانتی‌متری

از مهم‌ترین عواملی که بر قیمت ساندویچ پنل سقفی و دیواری اثر می‌گذارد؛ ضخامت آن است. ساندویچ پانل‌ها از چندین لایه با جنس‌های مختلف تشکیل شده‌اند، به همین خاطر قیمت پانل ساندویچی سقفی و قیمت پانل دیواری با یکدیگر فرق دارد. هر چه جنس ساندویچ پانل ها بهتر باشد، ساندویچ پنل دیواری و ساندویچ پانل سقفی قیمت بیشتری دارد. قیمت ساندویچ پانل ۴ سانتی، با توجه به نوع ورق آن و فوم میانی که مورد استفاده قرار می‌گیرد متغیر است. قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در دو نوع دیواری و سقفی تولید می‌شود و در کنار اینکه کاربردهای زیادی ارائه می‌دهد، قیمت آن در لیست قیمت ساندویچ پانل ارزان قرار می‌گیرد.

قیمت ساندویچ پانل سقفی چقدر است؟

انواع پانل سقفی با توجه به نوعی که دارند، برای ساخت سقف سازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای اطلاع از قیمت روز ساندویچ پانل سقفی بایستی با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید. برای خرید ساندویچ پانل سقفی بایستی فاکتورهای زیادی مانند، نوع پانل، نوع عایق، ضخامت و ابعاد پانل‌ها در نظر گرفت. از همین رو، پیش از خرید ورق ساندویچ پانل سقفی به مشخصات مورد‌نظر دقت نمایید.

قیمت ساندویچ پنل دیواری چقدر است؟

نحوه محاسبه قیمت ساندویچ پانل دیواری بدین صورت است که ابتدا بایستی متراژ انواع پانل دیواری را در نظر گرفت. سپس با توجه به متراژ، قیمت پانل دیواری را محاسبه کرد. متراژ پانل ها، یکی از مهمترین عوامل برای تعیین قیمت روز پنل‌های ساندویچی هستند. شما می‌توانید برای خرید ساندویچ پانل دیواری و دریافت مشاوره خرید ساندویچ پانل با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت ساندویچ پانل دیواری ۵ سانتی چقدر است؟

ساندویچ پانل ۵ سانتی، ساختاری سبک دارد. این نوع ساندویچ پانل از طرفین به دو لایه محدود شده و در میان از یک لایه عایق برخوردار است. قیمت ساندویچ پانل ۵ سانتی با توجه به کاربری که ارائه می‌دهند و نوع مواد استفاده شده در آنها متغیر است. هر چه متریال به کار رفته در پانل ها مرغوب تر باشد، ساندویچ پانل دیواری قیمت بیشتری دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی ۵ سانتی تماس بگیرید.

۰۵۱۳۶۲۲۸۸۰۰ , ۰۵۱۳۶۲۲۸۸۱۴

قیمت ساندویچ پانل ۱۰ سانتی چقدر است؟

قیمت ساندویچ پانل 10 سانتی

از پرمصرف‌ترین ساندویچ پانل‌ها، می‌توان به انواع آن در ضخامت ۱۰ سانتی اشاره کرد که به عنوان عایقی مناسب در برابر رطوبت و آتش به شمار می‌روند. ساندویچ پانل ۱۰ سانتی به علت ضخامت بالا، در مناطق بسیار گرم و بسیار سرد استفاده می‌شود؛ چرا که این نوع از ساندویچ پانل‌ها، تبادل دما بین سازه و محیط را کاهش می‌دهند و انرژی کمتری برای تنظیم کردن دما در سازه نیاز است. قیمت ساندویچ پانل ۱۰ سانتی در انواع مختلف بر اساس ورق‌های دولایه و نوع فوم میانی آن تعیین می‌شود؛ به طور مثال قیمت ساندویچ پانل ۱۰ سانتی آلومینیوم نسبت به دیگر نمونه‌های آن بیش‌تر است. برای اطلاع از قیمت انواع ساندویچ پانل ۱۰ سانتی کافی است با شرکت تماس بگیرید و از کارشناسان مربوطه فروش ساندویچ پنل قیمت دقیق را جویا شوید.

قیمت ساندویچ پانل سردخانه چقدر است؟

ساندویچ پانل سردخانه‌ای اغلب در ساخت فضاهایی برای نگهداری مواد غذایی به کار می‌روند و در انواع مختلفی با دماهای متغیر تولید می‌شوند. جنس و موادی که این ساندویچ پانل‌ها را تشکیل می‌دهند؛ بر قیمت پانل سردخانه تأثیر می‌گذارند و حتی کاربری آن را نیز تغییر می‌دهند. قیمت ساندویچ پانل سردخانه به ویژگی‌های آن همچون مقاومت بالای آن در برابر حرارت و صوت و تنوع آن در طرح و رنگ وابسته است.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سردخانه

قیمت هر مترمربع ساندویچ پانل سردخانه، با توجه به کاربری که دارد؛ متفاوت است. از طرفی نوع ورق لایه‌های بیرونی و فوم‌های میانی که به عنوان عایق استفاده می‌شوند؛ قیمت پنل سردخانه‌ای را تغییر می‌دهند. شما می‌توانید برای دریافت لیست قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سردخانه‌ای، با شماره‌های مربوط به بخش خرید و راهنمایی کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

قیمت ورق ساندویچ پانل چقدر است؟

قیمت ورق ساندویچ پانل

ساندویچ پانل‌ها با توجه به ورقی که در آنها استفاده می‌شود؛ قیمت‌های متنوعی دارند. قیمت ورق ساندویچ پانل نیز با توجه به ویژگی‌ها و کیفیتی که دارد؛ تعیین می‌شود. به طور کلی ورق‌های پوششی ساندویچ پانل در سه دسته گالوانیزه، آلومینیوم و آلوزینک تقسیم‌بندی می‌شوند. در بین آنها ورق‌های آلوزینک طرفداران بیشتری دارد و به همین علت از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

قیمت ساندویچ پانل یکرو ورق

ساندویچ پانل های یک رو ورق دارای قیمت کمتری نسبت به ساندویچ پانل های دو رو ورق دارند، زیرا در لایه داخلی آن می توان از متریال های سبک تر و ارزان تر استفاده کرد.

قیمت ساندویچ پانل پشم سنگ چقدر است؟

از انواع مختلف فوم تزریقی که به وسط ساندویچ پانل تزریق می‌شود؛ می‌توان به پشم سنگ اشاره کرد که ضد حریقی قدرتمند به شمار می‌آید. قیمت ساندویچ پانل پشم سنگ با توجه به متریالی که در نظر دارید؛ تعیین می‌شود که برای اطلاع از آن تنها کافی است با شرکت پانل بارون تماس حاصل کنید.

قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان چقدر است؟

ساندویچ پانل پلی یورتان در دو نوع کند سوز و نسوز تولید می‌شود و مقاومت بالایی در برابر آتش دارد. به علت تزریق یکپارچه این فوم به انواع ساندویچ پانل، تمامی نقاط از آن پر می‌شوند و انتقال انرژی را به حداقل می‌رسانند. قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان با توجه به مزایای بسیاری که دار؛ بیشتر از ساندویچ پانل‌هایی با فوم‌های دیگر برآورد می‌شود.

قیمت ساندویچ پانل پلی استایرن چقدر است؟

قیمت ساندویچ پانل پلی استایرن

ساندویچ‌ پانل‌ پلی استایرن با توجه به ترکیب و موادی که از آنها تشکیل شده‌اند؛ از قیمت کمتری برخوردار هستند. این نوع ساندویچ پانل در انواع مختلف دیواری و سقفی تولید می‌شوند و مقاومت بالایی در میان انواع پانل‌های موجود در بازار دارند. قیمت ساندویچ پانل پلی استایرن با توجه به اینکه عایق مناسبی برای حرارت ندارند و عملکرد ضعیف‌تری از خود نشان می‌دهند؛ در میان دیگر ساندویچ‌ پانل‌ها پایین‌تر است و با توجه به کاربری مورد نظر، محاسبه می‌شود.

قیمت ساندویچ پانل کلین روم چقدر است؟

ساندویچ پانل کلین روم به صورت اختصاصی در طرح های مختلف در کارخانه پانل بارون تولید می شود. برای اطلاع دقیق از قیمت های ساندویچ پانل های کلین روم پانل بارون با شماره های کارخانه تماس بگیرید.

قیمت ساندویچ پانل گالوانیزه رنگی چقدر است؟

قیمت ساندویچ پانل گالوانیزه رنگی

ساندویچ پانل گالوانیزه رنگی در ساخت انواع سازه های مسکونی، صنعتی، تجاری و… استفاده می شود، حتی در ساخت سازه های پیش ساخته نیز کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت پانل گالوانیزه رنگی نیاز است که با ما تماس گرفته و از هزینه ها مطلع شوید.

قیمت ساندویچ پانل آلومینیوم چقدر است؟

ساندویچ پانل آلومینیوم با توجه به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسبی است. ورق های آلومینیوم بسیار مقاوم هستند، اما لکه های آب بر روی آن ها ماندگار بوده و باعث زنگ زدن ورق می شود. اگر می خواهید هزینه کمتری برای ساخت سازه ها در نظر بگیرید، ورق آلومینیوم گزینه ی مناسبی است.

قیمت ساندویچ پانل دست دوم چقدر است؟

بدون شک قیمت انواع ساندویچ پانل دست دوم بسیار ارزان تر از پانل های نو است، اما آیا استفاده از ساندویچ پانل دست دوم برای سازه ها به صرفه است؟
با اینکه پانل های دست دوم در ابتدا هزینه ی کمی دارند، اما در آینده گرفتاری به وجود می آورند و هزینه های بیشتری بر جای می گذارند. به همین خاطر متخصصان و سازندگان در حوزه ساخت و ساخت با توجه به تجربه خود، توصیه می کنند در صورت داشتن محدودیت مالی از ساندویچ پانل های ارزان استفاده کنید، چرا که ایمن تر هستند.

از طرفی پانل بارون تولید کننده ساندویچ پانل بوده و ساندویچ پانل دست دوم ندارد. شما می توانید با شرکت پانل بارون تماس گرفته و از قیمت ساندویچپانل های به صرفه مطلع شوید و مشاوره های لازم را در این زمینه دریافت کنید.


 

خرید ساندویچ پانل - راهنمای خرید ساندویچ پانل و نکات مهم آن - سفارش و خرید ساندویچ پانل

۸ بازديد

ساندویچ پانل سازه ای ۳ لایه (یک لایه میانی عایق و ۲ لایه زیر و رو ورق) با مقاومت بسیار بالا بهترین متریالی است که می توان از آن در ساخت انواع سازه ها و ساختمان ها استفاده کرد. پانل بارون تولید کننده با کیفیت ترین و مقاوم ترین انواع ساندویچ پانل (Sandwich Panels) است. ساندویچ پانل کامپوزیتی سه لایه یکی از بهترین، اقتصادی ترین و مناسب ترین مصالح مدرن برای پوشش انواع دیوار و سقف هست. پانل بارون با سال ها تجربه (از سال ۱۳۸۴) و دارای گواهینامه های استاندارد بین المللی و جوایز مختلف از صنعت ساختمان است. پانل بارون با داشتن خط تولید پیوسته و غیر پیوسته بهترین تولید کننده پانل ساندویچی در ایران است. برای استعلام قیمت، خرید و سفارش انواع ساندویچ پانل با شماره های واحد فروش کارخانه تماس بگیرید.

سفارش و خرید ساندویچ پانل

هنگام خرید ساندویچ پانل به عواملی همچون جنس فوم، متریال به کار رفته در آن، میزان ورق مصرفی در تولید و … دقت کنید، تا خریدی امن و مطئن داشته باشید. این سازه یک محصول نوین ۳ لایه است که تولید آن نیازمند تجهیزات به روز ، ماشین آلات، نیروی متخصص، آزمایشگاه ها و … است. پانل ساندویچی کمتر از یک دهه است که در زمره تولیدات داخلی قرار گرفته‌اند و مهم است که حتما در تولید آن‌ها استانداردهای بین المللی و متدهای روز به کار گرفته شده باشد. همچنین باید برگه مربوط به آزمایشات تست مقاومت، نفوذناپذیری، و ضد حریق بودن آن‌ها را از تولید کننده دریافت کنید. برای خرید ساندویچ پانل از کارخانه پانل بارون با قیمت درب کارخانه و مستقیم (خرید ساندویچ پانل بدون واسطه) همین حالا تماس بگیرید.

لیست قیمت ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل هابراساس سه عامل تعیین می شود:

  1. نوع ورق پانل: ورق‌های گالوانیزه و آلوزینک به عنوان لایه‌های رویی پانل به کار می‌روند و این پوشش با کیفیت متفاوتی تولید می‌شود و قیمت متفاوتی هم دارند.
  2. کیفیت تزریق فوم در لایه میانی پانل: اگر این فوم‌ها به صورت اصولی و بدون ذره‌ای هوا در لایه میانی تزریق شوند، در این صورت یک پانل باکیفیت تولید می‌شود و به مراتب قیمت این نوع پانل‌ها بالاتر است.
  3. نوع پانل: قبل از خرید، باید نوع دلخواه را مشخص کنید. به طور مثال ساندویچ پانل سقفی به دلیل گام‌های بلند از نوع دیواری گران‌تر است.
    پیش از خرید، با استعلام قیمت ساندویچ پانل می توانید متوجه شوید که مناسب ترین قیمت مربوط به ماست.

مشخصات فنی ساندویچ پانل

ابعاد ساندویچ پانل

در نظر گرفتن ابعاد ساندویچ پانل در استاندارد بودن آن نقش دارد. استفاده از سازه‌هایی با ابعاد نامناسب سبب ایجاد دشواری در هنگام نصب می‌شود. 

ابعاد پانل دیواری: عرض آن ثابت و معمولاً بین ۱ تا ۱.۰۳ متر متغیر بوده اما طول آن به درخواست مشتری تغییر می‌کند. به‌طور کلی طول بین ۲ تا ۱۰ متر برای سازه شما مناسب است.

پانل سقفی: ضخامت این پانل بین ۴ تا ۱۰ سانتی‌متر، طول آن ۱۴ متر و عرض مفید ۱.۰۸ متر می‌باشد.

پانل سردخانه: این پانل‌ها از فوم پلی اورتان ساخته شده است و با ضخامت ۸ الی ۱۰ سانتی‌متر، عرض ۱۰۸ سانتی‌متر تولید می‌شوند.

استاندارد ساندویچ پانل

به این نکته توجه کنید که استاندارد ساندویچ پانل باید نشانه‌های زیر را داشته باشد:

۱- توانایی تحمل بار

این بار شامل وزن خود پانل، وزن آب باران و برف و فشار وارد شده در هنگام نصب است که پنل باید بتواند این بارها را تحمل کند.

۲- ایزولاسیون گرمایی

این فرایند یکی از عوامل مهم در مبحث رعایت استاندارد پانل‌ها به شمار می‌رود. پانل استاندارد باید توانایی جلوگیری از اتلاف انرژی را داشته باشد.

۳- آکوستیک بودن سازه

عایق بودن صدا در ساندویچ پانل بسیار اهمیت دارد و عایق پانل باید از ورود صدا به داخل سازه جلوگیری کند.

۴- مقاومت در برابر باد و باران

ورق‌های به‌کار رفته باید مرغوب باشند. نکته مهمی که در مورد ورق‌ها باید به آن توجه کنید این است که علاوه بر خاصیت انعطافی که دارند در برابر باد و باران نباید تغییر شکل دهند.

عایق ساندویچ پانل

۱- عایق حرارتی

در واقع پنل ساندویچی از قابلیت ضرایب استنباطی برخوردار بوده و ضریب انتقال حرارت این سازه پایین است.

۲- خواص ضد رطوبت

گاهی به دلیل تغییرات آب و هوا در لایه‌های میانی بخار آب ایجاد می‌شود که در اکثر پانل‌ها این بخار آب از بین می‌رود.

۳- عایق صوت و صدا

همان‌طور که می‌دانید صدا از میان مصالح قدیمی به راحتی عبور می‌کند. به دلیل وجود عایق در این سازه، پانل از ورود صدا جلوگیری می‌کند.

۴- سیستم فوق پیشرفته 

یکی از مهم‌ترین ویژگی ساندویچ پانل‌ها، دارا بودن سیستم نصب و اجرای دقیق است که به همین دلیل آن‌ها قابلیت تحمل وزن بالا را دارند.

۵- معماری مفید

تنوع در طرح و رنگ یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد پانل‌ها است و علاوه بر استحکام باعث زیبایی سازه شما می‌شود.

۶- کیفیت مواد اولیه

در طراحی و تولید پانل از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده می‌کنند همین امر باعث جایگزین شدن آن‌ها به جای مصالح سنتی می‌شود.

وزن هر متر مربع ساندوچ پانل

همان‌طور که می‌دانید به علت به کار رفتن مواد سبک در هسته پانل‌ها وزن آنها به شدت کاهش پیدا می‌کند. به طور کلی وزن هر متر مربع پانل ۸ تا ۱۰ کیلوگرم بر متر مربع است. وزن این سازه نسبت به سازه‌هایی قدیمی مانند آجر ۵۰ برابر کمتر است. به‌طور مثال وزن ساندویچ پانل ۴ سانتی‌متری در نوع دیواری با عرض ۹۳ سانتی‌متر ۹۷۵۰ گرم بوده و وزن پنل سقفی ۴ سانتی‌متری با عرض ۱ متر ۱۱۳۹۰ گرم است.

عوامل موثر بر کیفیت ساندویچ پانل

(همان‌طور که می‌دانید امروزه استفاده از ساندویچ پانل {پانل ساندویچی} به عنوان یک جایگزین مناسب برای مصالح قدیمی بسیار رایج است. قبل از خرید باید به کیفیت و عوامل مؤثر بر آن توجه کنید.)

۱. کیفیت ورق‌های فلزی

اولین و مهم‌ترین عامل مؤثر، استفاده از ورق‌های فلزی در ساخت پانل است. در واقع این ورق‌ها باعث استحکام بخشیدن به سازه می‌شوند. سه نوع ورق در ساخت پانل به کار می‌رود.

۲. کیفیت فوم میانی

دومین عامل، فوم میانی است که علاوه بر تأثیر روی عایق بودن محصول، بر وزن آن هم تأثیرگذار است. این عایق هم مانند ورق‌ها تنوع و کیفیت متفاوتی دارد.

۳. کیفیت عایق بندی

عایق بندی سازه باید با رعایت اصولی از جمله پراکندگی منظم هنگام تزریق فوم انجام شود. 

۵.ضخامت ساندویچ پانل

ضخامت پانل ها می تواند بسیار تاثیر گذار بر کیفیت ساندویچ پانل ها باشد.

۴. آنالیز و آزمایش مراحل ساخت

 استفاده از متریال باکیفیت و مقاوم، تأثیر به‌سزایی روی استحکام پنل ساندویچی در برابر عوامل محیطی دارد. شما علاوه بر توجه به این موارد باید هنگام خرید از رعایت اصولی مانند مراحل ساخت برنامه ریزی شده، آزمایش با دستگاه‌های پیشرفته و آزمون و خطا آن مطمئن شوید، در این صورت یک محصول باکیفیت تهیه می‌کنید.

تولید کننده ساندویچ پانل

فروش ساندویچ پانل به طور مستقیم از طریق کارخانه پانل بارون، بهترین تولید کننده این سازه انجام می‌شود. بهتر است به این نکته توجه کنید که کارخانه‌ها علاوه بر تولید انواع پانل به صورت نیمه آماده، ساندویچ پانل آماده تحویل هم تولید می‌کنند. پانل‌های ساندویچی به صورت استاندارد و با طول و عرض‌های ثابت تولید می‌شوند. نصب آنها بسیار سریع و آسان بوده و نقش آفرینی ویژه‌ای در ارتقا راندمان انرژی دارند. شما باید برای تهیه این‌گونه محصولات، به تولید کننده‌های معتبر مراجعه کنید.

تکنولوژی تولید ساندویچ پانل ها دستگاه های مدرن اروپایی با متخصصان آموزش دیده و دوره دیده پانل بارون است.

کارخانه ساندویچ پانل

کارخانه صنعتی پانل بارون به عنوان بزرگترین کارخانه تولید کننده انواع ساندویچ پانل در کشور توانسته است سالانه بالغ بر میلیون ها متر مربع ساندویچ پانل (ساندویچ پانل دیواری، سقفی، کلین روم و سردخانه) را در کارخانه پانل بارون، طراحی و تولید می کند.

دومین مطلب آزمایشی من

۸ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.

اولین مطالب آزمایشی من

۷ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .